Důvod je ten, že od doby převzetí e-shopu po původním provozovateli je účet částečně blokován a nefunguje spojení, jak by mělo. Problém, který mají s původním provozovatele tímto přenášejí na nás, s čímž logicky nemůžeme souhlasit a vzhledem ke všem okolnostem, které nyní Heureku doprovází, včetně kauzy, kdy může ztrácet svoji nezávislost nechceme dále ve spojení pokračovat.
Většina referencí se nemohla objevit na jejich stránkách o hodnocení e-shopu (prověřeno zákazníky), neboť zákazníci neobdrželi k hodnocení email, aby tak učinili.
Mnoho zákazníků chtělo náš e-shop Booth.cz pochválit a učinili tak alespoň emailem. Za slova chvály velmi děkujeme. Děkujeme i za kritiku, která nás posouvá dále v tom, abychom naše služby zlepšovali. Vždy se snažíme vyhovět požadavkům zákazníka a vynakládáme maximum pro Vaši spokojenost, i když leckdy je to s dodavateli náročné :). Nicméně od toho jsme tady a budeme se snažit svoji práci dělat pečlivě a kvalitně.
Od dnešního dne prosím využijte našeho Facebooku a hodnoťte naše služby na našem profilu, kde s Vámi máme následně možnost i komunikovat.
Prodej přes Heureku jsme stejně neprováděli a %, která si oni berou za prodej raději poskytujeme našim nakupujícím zákazníkům ve Věrnostním programu Singulis , kde část peněz z nákupu vracíme zpět.